duminică, 2 martie 2008

concert

cum a fost 1 martie am planuit din timp sa petrecem.am facut rost de invitatii(multumim cristina) si distractia era ca si garantata.aveam experienta de la Tiesto care ma facea sa cred ca iar o sa ma batzai 2 zile dupa.m-am imbracat comod si am plecat.adidasii mei albi erau tare frumosi ,pe vremuri.acum gri e mai trendy.
acolo era o multime euforica ca nu vreau sa spun altfel.nu aveai cu cine sa te intelegi.cand mai vedeai cate unu care nu zambeste cand se uita la propria mana era o minune.aveau unii o privire de ma rugam sa isi puna niste ochelari la ochi.chicane ,personajul principal daca mi se permite,m-a dezamagit total.am realizat la final ca el deja cantase la inceput.
cand nu ma feream de coate in gura,eram atenta pe unde calcam sa nu imi rup gatul din cauza unei sticle.asta e.nu poti sa le ai pe toate.oricum nu prevad un nou eveniment care sa ma faca sa vibrez la propriu(din cauza basului sa nu credeti).daca stateam dreapta imi tremurau si buzele..:)))
am plecat agale spre casa pe la 6 cu o durere de oase mai ceva ca o baba.pe ecranul ala mare tot scria de after party,poate,poate ne simtim si noi odata si ne miscam de acolo.
oricum am descoperit cea mai sigura metoda de a te mentine in forma.:))) nu e de mirare de ce toate animatoarele arata cum arata.

Niciun comentariu: