sâmbătă, 1 martie 2008

martisor

a venit oficial primavara.toti vanzatorii ambulanti de martisoare si de porcarioare au atins azi apogeul afacerii lor.toata lumea zumzaie ca albinele sa aleaga cea mai putin urata atentie de 1 martie.noua romanilor tare ne mai place sa petrecem din orice motiv.nici nu conteaza daca te cheama Ion,Maria,daca ai nume de floare sau nu,daca e sarbatoare ortodoxa,catolica .noi vrem sa petrecem cu orice ocazie.
1 martie ma face sa ma simt copil iar.imi vine sa ma apuc sa ii fac iar mamei o felicitare cu lipici si carioci pe care sa o taie doamna cu foarfece din ala smecher pe margini astfel incat sa fie cu zimti.saraca mama cate a mai primit din alea.am si acum una in biblioteca.are un ursulet decupat prost,lipit si mai si pe celalata parte a felicitarii,adica intr-o ordine normala ar fi cam pe fundul ei(al felicitarii).ce mai conteaza.mama era cea mai vesela.orice porcarie ii aduceam era o minune pt ea.intr-un an stiu ca in febra aranjatului de martisoare mi-am capsat un deget.era un fel de pierce cred.:D.
postul pt mama il las pt 8 martie ca e prea mult de spus acum.
martisoare nu am mai primit ca in alti ani cand ne aduceam de acasa toti punga si le imparteam prin clasa .ce vremuri.faceam schimb pe schimb.intr-un an chiar mi s-a intamplat sa primesc martisorul care il daruisem eu cu un an inainte persoanei respective.apoi au aparut alea cu cartonas pe care mai scriam cate ceva si se ducea fericirea de a le mai da mai departe.:))
de acum vine caldura.se deschid terasele.pacat ca in bucuresti n-o sa mai fie aer.o sa ma mut in parc.si asa zic de mult.
o primavara fericita tuturor cu de toate.sa primiti martisoare frumoase.

Un comentariu:

ar16zpy spunea...

Hello! Nu ne-am dat martisoare. Ca nu am iesit din casa =))...eu i-am dat lu ema o para...ea mi-a folosit fatza de perna pe post de carpa...si tu m-ai ajutat la dusul gunoiului. Micile detalii fac viata mai frumoasa. macar ne-a dat colegu martisoare lipite pe usa
:))