sâmbătă, 15 martie 2008

roblogfest

sosise ziua marelui eveniment:petrecerea ROBLOGFEST.eram toate entuziasmate nu de petrecere in sine cat de lumea care va fi prezenta.ne gandeam de la inceputul saptamanii cu ce sa ne imbracam,accesorii,par,machiaj.totul trebuia sa fie numai bun.pregatirile au inceput devreme pentru ca niciodata nu stii la ce sa te astepti.au inceput degeaba pentru ca la 9 eu mi-am pus ciorapii in geanta,mi-am luat repede bluza pe mine(care bineinteles ca era mai lunga decat pardesiul..dar abia dupa ce am iesit din casa am realizat pentru ca eram cu toate in mana ca la aprozar urmand sa le ansamblez in masina).ideea e ca toate pregatirile au fost inutile pentru ca aratam ca o tzoampa(da recunosc cu rusine in suflet dar asa aratam).nu eram deloc in spiritul boem la locului si al atmosferei cu bluzita mea verde vaporoasa si cu balerinii cu talpa inalta.eu ma balansam de la tocuri cand unii se balamsau de la bautura.ma astept sa vad o poza cu noi pe undeva si sub ea un comentariu sec.
am ajuns acolo si ma simteam mai ceva ca E.T..ne tot mutam de colo colo sa ne gasim un loc.a inceput festivitatea.la 2 din categoriile la care a participat draga mea colega zappy a luat premiul 3.mi se muiau picioarele mie de bucurie.imi venea sa topai .o luam de obraji ca pe un copil mic.pitulicea nostra(care ne-a multumit intr-un mod foarte public printr-un norisor) ,mandria bloggereasca a casei a luat locul 3.
ne-am luat catrafusele si am plecat in Expirat.am spus ca o asemenea seara trebuie continuata cum trebuie.era prima mea vizita, insa m-am simtit foarte bine.euforia era in aer.
per total a fost o seara buna.am vazut multi bloggeri pe care, cu siguranta ,de acum ii voi citi mai des.felicitari tuturor castigatorilor.si mai ales felicitari Colega.

2 comentarii:

ar16zpy spunea...

Colega ti-am modificat acolo in Blog numele. Am scris "BLOGU LU COLEGA!!!!"

Anonim spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.